Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pajade syrrans dator!

Postat av Zoler den 15 November 2007, 11:00
64 kommentarer · 172 träffar
Föräldrarna är borta i en vecka och jag och brorsan var ensamma hemma. Borsan har nyligen köpt en ny dator, 2gb ram, quad core, ni fattar. I alla fall, igår när jag och borsan satt och spelade WoW som bäst så tänkte jag att det skulle vara skönt med lite dricka. Jag gick ner för trappen till källaren och tog med mig en back med läskflaskor upp (jo vi har ett helt förråd där nere).

Precis när jag går förbi borsan och hans dator och är på väg in i mitt rum så skriker borsan "FAAN!" och slår ut med armarna. Han blev antagligen gankad av någon ally. Självklart så slår han till backen med dricka som jag tappar rakt på hans fina laptop. Alla glasflaskorna går sönder och laptopen blir lite smått nedstänkt.

Jag passar på att smita samtidigt som borsan försöker samla sig. Snart hör jag "jävla idiot kom tillbaka!" efter mig och jag tar på mig skorna fort som fan och springer iväg. Hans dator var värd över 30'000. Nu är jag på flykt och vet ej vart jag ska ta vägen. Brorsan har flera gånger ringt mig och hotat att döda mig.

Det är fortfarande 5 dagar kvar innan farsan och morsan kommer hem! Har vandrat omkring i stan sen igår. Sitter på ett Internet Café atm.

Vad ska jag göra? Jag kan inte gå hem iaf, brorsan kommer att slå mig gul och blå.

Edit: Verkar som att topicen blev lite fel. :/ + några stavfel
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..