1
Rolig läsning!
Postat av SiMMe^^ den 13 November 2007, 22:40
4 kommentarer · 79 träffar
Hejsan fjaggbajjte!
Jag satt här och tänkte lite över bloggväsendet.
Många här tycker nog inte om bloggar men jag tror att det är för att de inte har hittat rätt sorts bloggar. Det finns ju faktiskt bloggar för alla även datorNERDzz.
Vilka ´är de två bästa bloggarna du har läst?
På det här sättet kan man ju få upp ögonen för en blogg som kan intressera än, så skriv länk när ni skriver vilka bloggar ni gillar och vrf ni gillar dom.
Jag gillar (gillade) Alex Schulmans blogg skarpt, är ju den nerlagd. Den var elak på ett roligt sätt och totalt utlämmnande.
Sedan gillar jag en mindre känd blogg som är aktiv idag.
www.nordklassen07.blogg.se
Den handlar om 2 personers nördiga klass. Kmr komma massa filmer från deras lektion och skit har dom skrivit och jag tkr den är riktigt bra faktiskt!
Så nu är det er tur att svara, GLHF ON!!!!111
PS.Fel gör vi alla, även stavfel DS.
Jag satt här och tänkte lite över bloggväsendet.
Många här tycker nog inte om bloggar men jag tror att det är för att de inte har hittat rätt sorts bloggar. Det finns ju faktiskt bloggar för alla även datorNERDzz.
Vilka ´är de två bästa bloggarna du har läst?
På det här sättet kan man ju få upp ögonen för en blogg som kan intressera än, så skriv länk när ni skriver vilka bloggar ni gillar och vrf ni gillar dom.
Jag gillar (gillade) Alex Schulmans blogg skarpt, är ju den nerlagd. Den var elak på ett roligt sätt och totalt utlämmnande.
Sedan gillar jag en mindre känd blogg som är aktiv idag.
www.nordklassen07.blogg.se
Den handlar om 2 personers nördiga klass. Kmr komma massa filmer från deras lektion och skit har dom skrivit och jag tkr den är riktigt bra faktiskt!
Så nu är det er tur att svara, GLHF ON!!!!111
PS.Fel gör vi alla, även stavfel DS.
BLOGGAR
7 personer har röstat