Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem på festen

Postat av skaparn den 9 November 2007, 21:51
38 kommentarer · 167 träffar
Tjena fb, har lite probbs sen festen i lördags så jag tänkte be om lite hjälp här.

I alla fall hela höstlovet var fullpackat med fester så när lördagen kom hade jag inge sprit kvar:S. Då ringde det en snygg tjej och drog med mig på nån fest. Svårt som jag har att säga nej till snygga blondiner svarade jag och tänkte att jag får väll baxa lite boooos.

Vi kommer dit, det är ganska tråkigt, ganska mycket turkar och stämningen är ganska även fast det är fest. Jag tänkte att jag skulle liva upp stället men att jag behövde lite alkohol i blodet så jag gick fram till första bästa vodkaflaskan och drog ett par klunkar.

Genast kommer en kille fram som antagligen hette Mohammed, Achmed eller något sånt, han fråga va fan jag baxa hans sprit för och jag svara lite kaxigt att han säkert snott det också. BAM! en rak höger rakt över näsan och genast var bråket igång.

Tyvärr blev det ett "lands-bråk" som vi kallar det här. Turkar mot svennar. Dom var många fler men vi var mycket bättre på att slåss, så efter kanske ett slagsmål på 10minuter stack dem.

Vi andra stannade kvar och hade otippat nog ganska trevligt resten av kvällen.

Men här kommer grejjen. I söndags ringde det någon på skyddat nummer oavbrutet till min mobil och bara stönade i telen. Och idag kom samtalet som jag nästan försotg skulle komma. Någon invandrare ringde mig och sa att jag var död och att dom skulle bryta varje ben i min kropp osv osv osv osv etc etc etc.

I alla fall tror ni dem kommer misshandla mig eller ljuger dem bara?

Värt att tillägga är att några av dessa har redan suttit inne för ringa brott, men kommer dem våga starta ett krig? Jag är trotsallt lite av ledaren av oss svennar här.

I alla fall har ni varit med om något liknande? Ligger jag pyrt till, borde jag ligga lågt?"

Finns INGEN anledning att tabort tråden, jag bryter inte mot några regler/ ljuger inte/ är INTE rassistisk och tråden skapar en disskution där jag undrar om andra varit med om liknande och vad nackdelerna är med fester
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..