1
Warlock, hur ska jag specca?
Postat av kobojsarn den 8 November 2007, 11:40
32 kommentarer · 271 träffar
Tjena! Har precis fått upp min lock till lvl 70 och undrar hur jag ska specca? Har aldrig lirat lock på 70 förr, däremot har jag spelat 70 paladin, rogue, warrior, shaman och hunter så jag vet hur spelet fungerar.
Mitt gear just nu : Nästan fullt blått gear, Sitter på 2 greens lr något som snart ska bytas ut. Jag behöver en specc för bra grinding och 5 mannainstances. Jag håller på att grinda primals för pengar just nu för att sedan sälja och köpa mats till att skilla upp tailoring till 375 (frozen shadowweave-gearet för PVE).
Alltså leverera den speccen du tycker är bäst! Ni som inte vet något behöver inte kommentera, vill gärna ha tips av Fragbites warlock-elit!
En specc som är bra i både grinding och 5 mannainstance tack!
Mitt gear just nu : Nästan fullt blått gear, Sitter på 2 greens lr något som snart ska bytas ut. Jag behöver en specc för bra grinding och 5 mannainstances. Jag håller på att grinda primals för pengar just nu för att sedan sälja och köpa mats till att skilla upp tailoring till 375 (frozen shadowweave-gearet för PVE).
Alltså leverera den speccen du tycker är bäst! Ni som inte vet något behöver inte kommentera, vill gärna ha tips av Fragbites warlock-elit!
En specc som är bra i både grinding och 5 mannainstance tack!
Warlock OP?
25 personer har röstat