Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt ljud

Postat av walleDA1337 den 10 Augusti 2004, 16:18
13 kommentarer · 150 träffar
Ja, nu äre så här att jag har ett par logitech dator-högtalare som inte fungerar som de ska! Eftersom jag inte är speciellt bra på datorer, tänkte jag vända mig till er i förhoppning om att ngn kanske vet vad som är fel.
När jag drog till ownage för sel slutspelen hade jag med mig mina dsp500, som inte gick att använda där. Jag trodde att det berodde på deras datorer, men när jag kom hem funkade de inte heller utan då tänkte jag att, ja jag får väl koppla in högtalarna, de funkade ju sist jag använde dem.
Men icke sa nicke, de låter sprakigt och har inte alls samma kvalite som de ska ha och då är min fråga följande;
kan ngn inställning ändrats eller något liknande när jag satte i mina dsp500 som inte fungerade som de ska? Är det någon som har någon aning om vad detta kan vara isf, och vad kan jag tänkas behöva göra för att åtgärda det?

Tack på förhand, och onödiga kommentarer undanbedes.
walle
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..