Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bedrägeri på internet

Postat av b0bbelbosse den 5 November 2007, 16:43
17 kommentarer · 302 träffar
Som topic, Bedrägeri på internet..

Nyligen såg jag ett inslag på HN.se där en kille hade blivit lurad på 3500;- genom att köpt ett acc på Tibia av en kille han tydligen kände, han var iaf bekant.

här är inslaget : http://www.hn.se/m_standard.ph p?id=767019&avdelning_1=109&av delning_2=294 &

Vad tycker ni om detta? Har själv vart med om detta bedrägerierna på nätet.

Enligt lag är det böter (fängelse?) på ett sånt här fall. Men som ni ser inslaget så har polisen lagt ner anmälan då dom inte kan ta fast folk.. Hur ser ni på detta? Tycker det är riktigt dåligt då det är en lag. Och den lagen har väl funnits i ett antal år, Och enligt mig å många andra förmodar jag så borde det väl vara enklare nu förtiden? Polisen la ner min anmälan också , där någon/några snott en hemsida av mig å en polare. Vi gav dom hans namn, adress, IP. Ja ungefär allt, men det hände ingenting.

Tycker det är riktigt dåligt av dessa poliser eller vad man nu ska klaga på, då det är en lag precis som vilken annan lag. Sedan har det blivit väldigt mkt scamming osv på internet. Riktigt tråkigt ;/
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..