Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har liknande hänt er?

Postat av aneel den 3 November 2007, 03:08
9 kommentarer · 105 träffar
Nån dag sen så sov jag över i "smyg" hos en bruuuuud...

Så hon förklara för mig att hennes föräldrar är grymt stränga får inte ha kille och absolut ingen övernattning(sjukt i know) osvosv...

Hon bor i radhus och hennes rum(enda rummet) ligger på övervåningen, och man kommer in från övervåningen och sen tar trappan ner till undervåningen.. (Jag vet lätt o smyga in i hennes rum :D)

Ja då är tjejen nere o fixar frukost, klockan är typ 07.00 söndag. Så öppnas ytterdörren och jag hör från hennes rum att någon kommer, så jag ställer mig bakom dörren och försöker vrida om nyckeln.

(JAG LYCKADES INTE VRIDA OM NYCKELN TILL LÅSET...JAG ÄR EFTER???!?!)

(Ytterdörren ligger exakt tvärs över tjejens dörr)

Ja som ni vet så bankar mitt hjärta 270+ så jag typ fick hjärt attack så öppnas dörren o in kommer hennes morsa.

Hon går mot hennes säng som ligger längst bort från dörren o tar hennes lakan (HON SKA TVÄTTA)..

Då när hon vänder sig om ba.. aaaaaaaah Herregud får jag fråga VEM FAN ÄR DU OCH vad du gör i min dotters rum??!?

EXAKT!!! Jag hade kallingar på mig och ingen tröja..:/

Jag: ehm, Lisas kompis??!

Hon: Ok så står du här halv naken och leker cool klockan 7 på morgonen lille vän. Du och.. vart.. är Lisa, ta på dig och kom ner till köket om 5 min..

Jag fick va hennes kille :D Och vi blev inte cuttade :)

Hur fan skulle ni reagera?? :) Har det hänt er nått liknande??

SERIÖST!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..