Hejsan;
Alla söta fredagsmysare ! Nu är det så att jag tänkte mysa lite med min flickvänn och vi hade tänkt att se en film och jag laddade ner den osv. Men när jag skulle "extracta" den så står det "ont om dåligt diskutrymme; jag har virus sökt, tömt alla kakor osv. defragmentera och diskrensat. Jag har 21,8 GB ledigt och filmen är på 4,42 GB. Så hur gör jag för att rensa NTFS cachen eller vad det heter. Tack på förhand och ha en trevlig helg!
Står det efter 96%;
"Write only: NTFS file system supports file larger than 4gb"
#5 var kan man hämta dom ?
och #9 #9 jag kan lova dig att den inte funkar men om ni vet hur jag kan fixa min cd-läsare så behöver jag inte no-cd crack.
nä funkar inte cd rommen blir det inget av att lira, köp ny cd rom, du hittar nog en billig variant somi läser 1x där du hittade det gammla D2 spelet..
kul :)
tanka hem de och testa med cd-keyn'
sen när du fxzar cd-romen så kör du med cd
:)
googla på typ Diablo 2 no cd eller något..
OT: Åk till din m8 låna hans cd-drive lägga in skivorna på datorn sen ska det gå att lura datorn att det är skivor och starta det så. Ett lättare sätt är att köpa ny cd-rom drive? för några veckor sen så skulle jag lana med en kompis på det och vi installerade allt på hans dator med min cd-key och allt för det visste jag ju att det skulle gå att lana med samma cd-key då kom jag på att jag bara hade en skiva :S för det är alltid problem när jag ska bränna den. funkar alldrig :S men lösningen blev att ena startade spelet och tog ut skivan så den andra kunde starta spelet :D konstig nog funkade det med utan det minnsta problem :D
:)
aja, OT: gör som #5 säger
ja men iallafall har inte så mycket pengar så jag funderar på
http://www.jmedata.se/product. asp?itemno=20376
tror den komemr funka bra och inte gå södner direkt ?
#32 paratr du med dig själv?
1. Wow kostar
2. wow är mer likt warcraft än d2 dvs Skitspel
Har lvl 90 sorc och lvl 87 pala
Kan hålla med om att dom gammla patcharna är roligare än de nya.
Men är fortarande en otroligt roligt spel eter alla dessa år :)