Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stockholmare - en högre ras!

Postat av MaryJ den 2 November 2007, 22:10
845 kommentarer · 620 träffar
Norrbaggarna dom har ju sina hockey spelare!

Göteborgarna har sitt liseberg!

Skåningarna har sveriges högsta torn!

Men kan nån av dom jag nämnt mäta sig med stockholmare? svar: NEJ.

Har vi nån gång dom senaste 100 åren haft en skånsk stadsminister? Norrlänsk? Inte en göteborgare heller.

Hur många lag hade stockholm i årets senaste allsvenska: 4.

Göteborg 2. Skåne 3. (men inget lag som sluta bättre änn 7:e plats). Sveriges största stad! O.S.V...

Men ge mig en anledning varför jag har fel.!!!

Och vi är faktiskt sorgligt nog den enda staden i sverige med en etablerad tunnelbana! Som vi utvecklade redan på 50-talet då vi hade mindre invånare änn vad gbg har idag! Så det går inte att skylla på!!

Och ja IFK vann sm-guld!! men hur mkt förtjäna dom det? Torska mot dif borta spela 1-1 hemma! Fick ett mål som inte enns va mål mot aik!!! Så ärligt talat hur mkt sm-guld är gbg?? NOLL

Ni kan skriva vafan ni vill men det låter bara patetiskt! Stockholmare är en högre ras!! Sjänk skåne till danmark! Hata gbg! Och ni norr om uppsala ska bara vara tysta!! sshhhsshhh!!! Sthlm! FTW
Föregående tråd
Nästa tråd

845 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 845 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..