1
Frågor (Behöver svar) :)
Postat av JonThE. den 1 November 2007, 23:47
11 kommentarer · 156 träffar
Hej alla Fragbajjtes! :D
Jag har många frågor som vill ha dem besvarade. Alla sorts frågor .
1. Tänker starta en CS Klan hemsida till min klan, har ni några tips vars jag kan starta (hemsida helst).
2. Har ni några tips på vad jag kan ha i min ''launch options'' (det viktigaste)
3. Vars kan jag hitta steam som är helt på svenska både ingame och i friends?
4. Vars ser jag vilka som har blockat mig oså... (MSN) gärna ett program. :)
5. Vars hittar jag ''models till 1.6'' ?
6. När jag ska göra 'egen spray logga till cs' så sparas den inte. Alltså nästa gång jag logar in i steam så har den försvunnit, och måste då göra om :S?
7. Finns det någon guide på 'hur man kan få 'botz' att surfa i cs?
8. Kan man inte tanka fler 'teman' till steam, än dom orginala, flat ice/grey/sand...?
9. Om jag har ''Trådlöst nätverk'' spelar det då någon roll vad jag väljer för 'internet bindning' i steam?
Lyckas du svara på alla så är du duktig.
- oseriösa svar undanbedes.. Tack :)
Jag har många frågor som vill ha dem besvarade. Alla sorts frågor .
1. Tänker starta en CS Klan hemsida till min klan, har ni några tips vars jag kan starta (hemsida helst).
2. Har ni några tips på vad jag kan ha i min ''launch options'' (det viktigaste)
3. Vars kan jag hitta steam som är helt på svenska både ingame och i friends?
4. Vars ser jag vilka som har blockat mig oså... (MSN) gärna ett program. :)
5. Vars hittar jag ''models till 1.6'' ?
6. När jag ska göra 'egen spray logga till cs' så sparas den inte. Alltså nästa gång jag logar in i steam så har den försvunnit, och måste då göra om :S?
7. Finns det någon guide på 'hur man kan få 'botz' att surfa i cs?
8. Kan man inte tanka fler 'teman' till steam, än dom orginala, flat ice/grey/sand...?
9. Om jag har ''Trådlöst nätverk'' spelar det då någon roll vad jag väljer för 'internet bindning' i steam?
Lyckas du svara på alla så är du duktig.
- oseriösa svar undanbedes.. Tack :)
Pizza eller Hamburgare?
15 personer har röstat