Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utslängd ifrån krogen

Postat av Perserkatten den 1 November 2007, 09:19
32 kommentarer · 2 595 träffar
Igår så var jag ute på krogen med mina polare. Vi drack inte särskilt mycklet, hade bara druckit 5-6 öl när ägaren kom fram och sa att vi skulle gå därifrån. Vi hade inte gjort nått särskilt, kanske gapat lite högt men inte något alvarligt. Jag sa "varför ska vi gå ut" då sa han "det borde ni ha vett att förstå själva". Jag vägrade såklart att gå ut. Då kom vakterna och såg hotfulla ut. Jag utmanade vakterna på fight dum som jag var. Trodde lätt att mina polare skulle backa upp mig men det gjorde de inte. De gjorde inte ett skit när tre vakter gick på mig. Det blev lite brottning, jag ville inte börja veva/skalla 1 on 3 så att säga. De slängde de ut mig och mina polare gick ut.

Har de rätt att slänga ut mig utan anledning? Kan jag anmäla krogen för diskriminering? Vakterna har dessutom anmält mig för våld mto tjänsteman, kan jag anmäla dem tillbaka eller har man ingen chans i rätten?

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..