1
Skolan vettu
Postat av FnizzarN den 31 Oktober 2007, 17:27
32 kommentarer · 120 träffar
Tja alla fragbitare.. nu e det såhär att jag ska ha en redovisning i skolan om pengar, har skrivit ett jättebra arbete och allt, men nu är det såhär att min familj är jävliiigt fattig. Tönkte ju ta fram olika valörer så folk får komma fram och känna på dom
Iafl tänkte att nån av er kunde vara snäll att låna ut pengar.
Det som behövs är en tusenlapp. en femhundralapp. en hundralapp och en femtiolapp.
ni kan ju se de som vägörenhet bara det att ni får tillbaka pengarna sen hehe.
aja skriv vad ni är intresserade av att ge. :)
MVH
/världens bästa kompis (mitt smeknamn för er som inte vet)
EDIT: sådärja nu har jag fått in en femtiolapp. skulle nog behöva en till för min klass är rätt så stor, de kan bli långa köer o så, ja ni vet hur det är. tack så mkt min hemlige vän(han vill vara hemlig för att inte bli mobbad sa han. så självklart som världens bästa kompis så säger jag inte vad du nickar)
Iafl tänkte att nån av er kunde vara snäll att låna ut pengar.
Det som behövs är en tusenlapp. en femhundralapp. en hundralapp och en femtiolapp.
ni kan ju se de som vägörenhet bara det att ni får tillbaka pengarna sen hehe.
aja skriv vad ni är intresserade av att ge. :)
MVH
/världens bästa kompis (mitt smeknamn för er som inte vet)
EDIT: sådärja nu har jag fått in en femtiolapp. skulle nog behöva en till för min klass är rätt så stor, de kan bli långa köer o så, ja ni vet hur det är. tack så mkt min hemlige vän(han vill vara hemlig för att inte bli mobbad sa han. så självklart som världens bästa kompis så säger jag inte vad du nickar)