Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Denna känslan...

Postat av KrämbulleN den 31 Oktober 2007, 12:45
17 kommentarer · 46 träffar
Tjenare.

Har suttit länge och funderat över en sak som hände i helgen...

Det va så att morsan hade vart ute och firat med sina arbetskamrater. Dom gick till nån bar och drack en del. Så hon kom hem lite full. Hon brukar aldrig dricka så mycket, så jag blev rätt förvånad när jag såg henne. Jag skulle precis gå utanför dörren, då hon klev in. Så vi stod och prata i nån minut då jag skulle åka iväg dagen efter.
Så frågade hon mig hur mycket pengar jag hade med mig. Runt 1000 kr sa jag. Så tog hon upp en 500 lapp ur sin väska och gav den till mig. Jag sa nej morsan du behöver inte. Jag ville inte utnyttja henne när hon hade druckit. Men hon insisterade, och gav mig den iaf.

Detta hände i helgen, och jag har fortfarande kvar 500ingen i plånboken. För har en jävla cp känsla att jag har utnyttjat henne... Så jag funderar på att ge tillbaka den faktiskt, så jag blir av med denna jävla känslan!

Har sån jävla ångest över detta... Ska jag ge tillbaka den?

Någon annan som har råkat ut för något liknande? Dela gärna med er. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..