1
Prob. vid bränning!
Postat av zELT den 30 Oktober 2007, 13:47
6 kommentarer · 259 träffar
Hej , brände ut min allra första film idag och det blev ju inte så lyckat..
Filmerna jag hade tankat är i formatet XviD, och det tar inte min DVD.
Så då konvertar jag filmen i winAVI videoconverter, Men jag registrerar mig inte eftersom att det kostar 24.99 $.
Allt funkar bra och jag bränner i Nero.
Filmen blir bara på 2 gb, lite konstigt för det är ju DVD och slut filen brukar då bli 4.7.
Hur som helst så går jag ner med skivan till DVDn och till min förvåning så funkar filmen!
Alltså så är den i DVD format nu, Men då händer det tråkiga.
En ruta mitt i skärmen ploppar upp och det står : winAVI has Converted this dvd, to get this nag away please "registrera" and pay 24.99 $
Kan jag få bort den när jag bränner nästa gång på ngt sätt?
Eller finns det något annat bra gratis program som också konverterar AVI till DVD?
Jag är tacksom för seriösa svar!
Filmerna jag hade tankat är i formatet XviD, och det tar inte min DVD.
Så då konvertar jag filmen i winAVI videoconverter, Men jag registrerar mig inte eftersom att det kostar 24.99 $.
Allt funkar bra och jag bränner i Nero.
Filmen blir bara på 2 gb, lite konstigt för det är ju DVD och slut filen brukar då bli 4.7.
Hur som helst så går jag ner med skivan till DVDn och till min förvåning så funkar filmen!
Alltså så är den i DVD format nu, Men då händer det tråkiga.
En ruta mitt i skärmen ploppar upp och det står : winAVI has Converted this dvd, to get this nag away please "registrera" and pay 24.99 $
Kan jag få bort den när jag bränner nästa gång på ngt sätt?
Eller finns det något annat bra gratis program som också konverterar AVI till DVD?
Jag är tacksom för seriösa svar!