Jag ska bli kustjägare och vill bli en bra soldat men jag gillar också att röka. Röker kanske 3-4 paket vissa dagar, ibland bara ett halvt paket. Nu undrar jag hur stor chans det är att jag blir beroende om jag fortsättet såhär?
Undrar också bvad ni andera tycker om rökning. Är det tufft och ballt elelr bara löjligt? Jag tycker att det är rätt tufft för man ser aldrig en wow-nörd röka.
Edit.
Såg nu att det var Litsor_Skilsor som gjort tråden. Trodde nämnligen att detta var en seriös tråd! =)
plx hoppa ut från ett fönster
Man röker inte 4paket om dagen..
Isåfall röker du för att du är "cool"...
Fan va fjantig du är...
Jävla fjant.
ingen kommer sakna dig kan jag lova
Please någon FB polis lås den för den är inte seriös!
#23 tycker du det låter troligt och röka 3-4 paket om dagen och inte vara beroende?
FÖr dom som inte vet är Litsor_skilsor också aarne_aik och perserkatten som dagligen lägger upp massa mytoman trådar på olika konton.
Gör oss en tjänt och häng dig min vän.
zlAkt
CALLAWAY
Litsor_Skilsor
Aarne_AIK
persekatten
= En och samma person :)
Själv feströker man bara, helst black devil.
OffTopic: Jobbigt att du har blivit aktiv igen. Trodde du gått och dött.
Så mitt råd är att du stegvis slutar med rökningen.
dessutom, röker man för att man tycker det är tufft så blir det automatiskt jävligt mesigt.
Aarne_AIK
Perserkatten
Hur orkar du? du är redan beroende av att rök[A]
ja tror inte ens du röker ett helt paket per dag..det blir nämligen 1260 kr i månaden... jag är 17 och extrajobbar därför ja har råd.
Om du då röker 4 paket om dagen och ett paket innehåller 20 ciggaretter röker du alltså en cigg var nionde minut och det låter _VÄLDIGT_ troligt.
Om du nu ska mytta kan du väll åtminstone göra det bra!