Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nattgibb - ur en vinnarens perspektiv

Postat av snoW- den 29 Oktober 2007, 01:17
94 kommentarer · 224 träffar
Hallå där medlemmar av Fragbites forum! Jag är här för att berätta en berättelse, en berättelse av svek, krig och ära, jag är här för att berätta om ett natt-gibb på Inferno-Online.

Svettet rinner ner för pannan och min tröja, v-ringad svart, känns klistrad mot min muskelösa kropp samtidigt som jag skriver. Halsen känns torr och trots att jag sveper ner cola så känns halsen som sandpapper. Varför är jag då här? För att vinna!

Jag har inte alltid varit en vinnare, i min yngre dagar i skånes skogar gick jag ofta vilse. Men när jag flyttade till storstaden lämnade jag min familjs bondgård bakom mig för något mera, färdigheter på datorspel. Efter åratal av hård träning med Eye of the tiger som bakgrundsmusik lyckades jag etablera mig på ett spela - Warcraft 3. Jag gav upp ladder, det var för enkelt, istället sökte jag mig till något svårare, DoTA.

Jag fick kämpa mig uppåt från botten, genom mängder av -arem wtf games fick jag dem färdigheterna som krävdes för att äntligen kunna delta på riktigt - på Inferno-Onlines nattgibb.

Motståndet var hård de första åren, de deniade, och blockade creeps något jag var helt obekant med. Sakta men säkert lärde jag mig DoTAs fineser och tricks tills jag, nu inatt, sitter och delar med mig av mina upplevelser.

Jag blir avbruten just nu, IRL, en 13årig har bett mig skriva en autograf, som jag gör med glädje. "Kämpa på David, ifrån din käraste dotaspelare snoW-". Hur fick jag namnet snoW- kan ni fråga er? Jo, det var på en fest, jag och två unga flickor hade dragit oss tillbaka till min stuga ut på mitt landställe, det var vinter. Samtidigt som jag fick oral njutning av dem båda började årets första snö falla ner, därmed namnet : snoW- ;=).

Senare började jag "pumpa" nattgibben och har sedan 1år haft det på "farmstatus". DVS det är bara att komma hit, betala, spela, få sitt pris, gå hem. Jag må erkänna att jag sitter här, än idag och farmar Steelsound 4h(5h skall det vara idag) för att sedan kunna försöja mig tills jag har råd att flytta tillbaka till Skåne, och visa upp min rikedom för familjen. Om ni vill finansiera mig säljer jag personliga autografer för endast 10kr eller en oöppnad läskburk, jag finns just nu på Inferno-Online.

MVH snoW-, diskutera topic!
Föregående tråd
Nästa tråd

94 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 94 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..