1
MSN problem!
Postat av Endure|Ekstroem den 28 Oktober 2007, 22:00
8 kommentarer · 256 träffar
Hejsan fb, nu är det så att jag har ett jobbigt problem som jag hoppas ni ska kunna hjälpa mig med. Problemet är att mitt MSN vägrar starta, när jag trycker upp aktivitetshanteraren så finns processen där men själva inloggnings rutan vägrar komma upp. Jag har installerat om MSN cirka 5 gånger nu utan resultat och testat allt jag kan. Så nu hoppas jag det finns någon listigare person här som kan knäcka detta mycket konstiga problem.
Kör med Windows Live messenger version 8.1 och det har aldrig krånglat förut. Har dock hållt på såhär i några veckor nu och jag börjar bli riktigt sur över detta. Känns enligt mig ganska överskattat att behöva formatera om datorn för att MSN inte funkar men har ingen person här någon lösning är det väl bara att bita i det sura äpplet. Hoppas ni förstått problemet och har en löning. Tack på förhand!
Kör med Windows Live messenger version 8.1 och det har aldrig krånglat förut. Har dock hållt på såhär i några veckor nu och jag börjar bli riktigt sur över detta. Känns enligt mig ganska överskattat att behöva formatera om datorn för att MSN inte funkar men har ingen person här någon lösning är det väl bara att bita i det sura äpplet. Hoppas ni förstått problemet och har en löning. Tack på förhand!
Är MSN överskattat?
15 personer har röstat