Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helt misslyckat :/

Postat av Analblaster den 27 Oktober 2007, 22:54
18 kommentarer · 151 träffar
Hej fb. I onsdags bestämde vi oss för att nattgibba. Jag visste att jag inte fick det så jag skulle säga att jag sover över hos en polare. Jag sa alltså bara att jag skulle sova över hos en polare, jag sa inte att jag skulle gibba.

När klockan var runt 9 idag ringde morsan. Hon hade på ngt sätt kommit på att jag skulle gibba. Hon blev inte så arg, bara bestämd på att jag inte fick och skulle hem..

Jag försökte övertala henne som t.ex. att alla mina kompisar fick, det var vakter utanför osv.

Det gick inte heller så jag var tvungen att cykla hem arg och ledsen som fan...

Nu är jag hemma, har barrikerat mitt rum och tänker vara här ett bra tag. Jag vet att det var dåligt av mig att backdoora men jag ville så gärna.

Nu till saken:

Tills lördag eller fredag ska jag försöka övertala mina päron så jag får gibba, har någon en bra idé. t.ex. vara extra trevlig? duka`?

Jag är lite deppig nu asså, har nån ngt bra tips jag kan göra? Kanske ngn rolig sida ...
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..