1
Konstig skola :/
Postat av HATA BLOWITT den 26 Oktober 2007, 11:00
14 kommentarer · 338 träffar
Nu är de så att jag går i en skola utanför Borås.. skolan är lugn tills denna cp-familj kommer, såklart är dom från gbg ^^ en av dom går i våran skola... han är 15 år precis som mig men har gått om 1 år så går alltså i 8:an... han har också 2 äldre syskon... sen dom kom hit så har polisen vart i våran skola ett antal gånger för större bråk.. dom har tillexempel misshandlat min kompis ett antal gånger och den killen som går i min skola går o pajjar fönster o slår 3:or o sånt hela tiden.. han har inga kompisar i 9:an så han tar nåra från 7:an som itne vågar säga emot.. dom i 7;an har kaxxat sig mot min lillebror och hans kompisar så jag o nåra polare hade tänkt o säga till dom skitungarna att ge fan i min brorsa o dom.. när vi gick mot en 7:a så sprang han in till lärare som en jävla kärring o ringde göteborgarn så han skulle komma å slå ihjäl mig... efter de har 2 lärare gått med mig hela tiden och han har blitt avstängd från skolan men kommer dit ändå... idag var han här o skulle slå mig men lärarna fick ta bort honom.. han har slagit ner våran rektor å försökt strypa våran musiklärare, han är helt enkelt dum i huvudet... fick dra hem från skolan idag o sitter nu o skriver... vad tycker ni om sånna här idioter och vad skulle ni gjort.. btw.. jag hade inte backat fight men han har somsagt sina brorsor som är åtalade för grov misshandel å sånt nu så inte så roligt att få dom efter sig... :/
Låter han retarded?
28 personer har röstat