Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikkortsproblem? DAtorn stänger ner s

Postat av Neger-Bobby den 25 Oktober 2007, 00:21
6 kommentarer · 147 träffar
Att jag är cool vet ni redan, nu kommer frågan om ni är det. Det är såhär att jag har, för ett tag sen, skaffat en dator, den hade då windows vista och ett lite sämre gfxkort(8600). Datorn hängde sig, kraschade i fullscreensläge och var allmänt trög till och från, så jag bestämde mig för att installera hederliga XP och installera 8800 gtx som jag fått gratis och lagligt, det mesta funkar prima prima tills den börjar stänga av spel ibland, cs drabbas inte så jag tänkte att det är något med grafikkortet eller kanske strömförsörningen till det, men allt var i och jag ringde stället jag hade köpt datorn (alina.se, skitservice btw) och frågade om jag kanske hade fått med en för klen sladd, men de svarade att alla är 250 W och ska funka, okej sa jag, jag spelade en stund och det hände igen.. Jag ringde åter igen och de ber mig uppdatera BIOS vilket jag nu har gjort nu är deras skitsupport nere och jag frågar istället fragbites coola killar(inga tjejer får svara), vad i helvete kan vara felet? Spelen jag försöker spela men som dör är Civilization IV och WoW, båda lagligt köpa.

Hårdvara/Mjukvara, vet inte var felet ligger som sagt.

Seriösa svar, tack // Bob den seriöse.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..