Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobbad på webcafé

Postat av Johansson_ffs den 24 Oktober 2007, 13:34
55 kommentarer · 205 träffar
Jag kan/vågar inte gå tillbaka till mitt vanliga Webcafé. Det är nämligen några killar som alltid ställer sig bakom min skämr och glor och säger taskiga saker till mig. Det kan vara hur dåligt aim jag har, hur dålig tp jag har, hur dålig jag är på att rysshoppa eller hur fet och ful och äcklig jag är. Jag har sagt åt ägaren och personalen men de bryr sig inte.

"Det är sånt smågrabbar gör" säger de.

Nu är det så att jag lätt skulle kunna spöa killarna, de är kanske 12-14 år och jag är 15. Jag är dock så paff varje gång de kommer att jag itne vet vasd jag ska göra. En gång så klagade de på att jag sminkade mig med kajal så nu gör jag inte längre det.

Hur som hälst hur ska jag göra? Personalen säger ju inget så jag får antingen sluta spela eller ge tuillbaka,Frågan e bara hur jag ska ge tuillbaka. De är 4-5 stycken och jag har inget gäng baKOM mig. Ska jag gå fram och slå nån av dem när han sitter och spelar och itne är beredd eller vad ska jag göra? En kompis till mig säger att jag ska ta med ett vapen men jag vet inte.

HAr ni tips? Håller på att bryta ihop av sorg.
Föregående tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..