Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En saga av en icke-rökare

Postat av Låst konto 106362 den 23 Oktober 2007, 19:19
113 kommentarer · 128 träffar
Tänkte diskutera lite ang rökning :) först vill jag bara berätta mitt hat mot rökning.. fattar ärligt talat inte varför man skulle gå och köpa cigg paket för 37:50kr i veckan, allvarligt? varför? är det coolt att röka eller nåt? det försämrar hälsan och ökar chansen för lungcancer dramatiskt. Varför ska man köpa en lott till döden bara för att man är 13-14 år och vill testa för att kompisarna gör det? På mitt jobb var det en kärring som rökte, och gissa vad hon hade fått lungcancer sen ett år tillbaka, men endå stog hon där och blossa? hur kan man vara så dum? Den "Coola" är nog den som inte röker och tar hand om sin hälsa. Dom som äger tobaksbolagen sitter säkert inte och blossar på sina kontor för dom är snuskigt rika och vill leva med sina pengar :) och jag ska inte ljuga sitta här och ljuga nu, ja, jag har testat röka men bara några enstaka gånger.. efter det har jag inte ens tänkt på nån jävla cigg.. hoppas ni inte missfattar det nu och tror att jag är oseriös.

Tack för mig! det här har varit inuti mig ganska länge nu kändes bra att få ut det.
Föregående tråd
Nästa tråd

113 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 113 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..