Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låt inte Turkarna invadera Irak!

Postat av Proffsen den 22 Oktober 2007, 18:29
94 kommentarer · 179 träffar
Turkiet godkände nyligen ett förslag i deras parlament som innnebär att de har parlamentet på sin sida att invadera den autonoma regionen Kurdistan i Norra irak. Det enda området i hela Irak som har stabiliserats och där demokrati och frihet råder. Där lever också , kristna, judar, araber, kurder, turkmener i fred, på inget annat ställe i hela mellanöstern har dessa folkgrupper lyckats leva på ett och samma ställe i fred, förutom Kurdistan.

Jag vill se Kurdistan och Irak utvecklas.

Därför säger jag NEJ till att Turkiet ska invadera Norra Irak, Kurdistan.

http://www.namninsamling.se/in dex.php?sida=2&nid=1277

Skriver samma sak som jag skrev till en turk så ni får del av sanningen

Det är turkarna som bombar dom! PKK vill inget annat än fred, men turkarna vägrar snacka med kurder.
****** jag vet att du är turk, men alltså du måste inse att det är bara turkisk propaganda, det vet du själv också.
Har du ens föjt nyheterna från kurdiska sidor?
Turkiska källor säger att 23 gerilla soldater förlorade livet, men PKK själva säger att ingen förlorade utan 2 - 3 fick lättare skador.
Det har pågot krig vid gränsen varje dag sen flera flera månader tillbaka & många turkiska soldater har förlorat livet, men varför skrev inte turkisk media om det då?
Dom gör det nu bara för att få stöd från er folket för en invasion.
Både du & jag vet att dom inte är efter PKK utan södra Kurdistan som är självständig.
Dom har försökt slå ut PKK 24 gånger sen PKK startades.
Dom lyckades inte då, varför ska dom lyckas nu?
Inte ens Saddam lyckades slå ut Gerillan!

Stöd Kurdiska folket!

Tack

Ska du skriva på?

169 personer har röstat

94 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 94 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..