Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag hatar...

Postat av blind -.- den 22 Oktober 2007, 15:57
56 kommentarer · 259 träffar
!VARNING TILL KÄNSLIGA RÖKARE!

!PERSONER SOM EJ TÅL GRÖVRE ORD, UNDANBEDES!

Jag hatar rökare, mest på grund av deras idioti, inkompetens och totala ignorans. Ex. Tidigt imorse satt jag mig i busskuren för att vänta på bussen som går till skolan.

Medans jag sitter och lyssnar på musik i kylan kommer en tjej i min ålder, relativt fin för övrigt och hon planterar sin gump bredvid min inne i kuren, men då bröt helvetet lös.

Hon plocka upp sitt ciggarette paket och smussla ut en cigg, hon tände den och rökte som en skorsten.

Då jag hade en ylle tröja på mig som var nytvättad började irritationen växa och växa, röken drog sig allt närmre tröjan och jag försökte dodga röken, det gick ej, tröjan var nu rökfylld.

Jag satt och kontrollera rökskadad genom att sniffa lätt på min vänstra arm, och konstaterade att skadan var grov, väldigt grov.

I ren ilska vände jag mig till henne och frågade om hon kunde bjuda på en cigg, hon svarade ja, jag tog ciggen och bröt den på mitten, därefter frågade jag henne om hon sett det klassiska klistermärket "rökfri zon och en cigg som är överstruken", hon svarade att hon hade sett det och jag frågade varför i helvete hon rökte i kuren då.

Hon svarade att ingen brukar bry sig och att det inte är precis någon polis som kommer att gripa henne för det.

Jag bad henne lungt att gå därifrån innan jag ger henne på käften. Hon lyfte på gumpen och sa något i stil med att jag var rent av dum i huvet.

(Notera att denna tjejen var väldigt kaxig, hon var också väldigt attraktiv ända tills hon tog fram den rent av ÄCKLIGA ciggaretten.)

Mina tankar om rökare just nu är;

Äckliga, smutsiga, inkompetenta, vidriga, idioter, den äckliga doft som inte går att dölja med hjälp av 40 olika parfymer och väldigt mycket mer tankar!

Disskutera, har du varit med om någon sådan komplett idioti när det gäller rökare eller liknande?

Vad tänker du när du ser en rökare?

Tycker ni rökare är lika äckliga?

Låt tankarna flöda!

Och till alla äckliga rökare, far och flyg era sablans äckel!

// Viniie (sitter på brors konto)

Rökare är...

135 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..