1
Min kompis Busringer! xD
Postat av frigo1337 den 20 Oktober 2007, 18:36
43 kommentarer · 188 träffar
http://www.speedyshare.com/516 615645.html
Min kompis busringer till en invandrare som svarar och är väldigt rolig och ful i munnen :D hahah! :D
- Ja hallå?
- Va?
- Ringde du till min son innan?
- Aah, vafan din hora, ville du något eller?
- Kallade du mig för hora?
- *konstigt vrål* Vad är problemet mannen? Jag snackar inte bögar mannen, ville du nått mannen, jag knullar dig mannen, kom hit
- Vad är det för jävla fasoner?
- Eeyyy svennejävel din mamma i fittan mannen, eeeey. Kom här jag knullar dig man mot man. EEEY din mamma kom jag knullar dig i fittan mannen, din mamma i fittan.
- Nu tar du och lugnar ner dig lite va!?
- FUCK YOU DIN MAMMA I FITTAN
- Din jävla svenne.
- Din mamma är kuksugare, va? vad är problemet va?
- Du ska inte ringa min son
- *konstigt vrål igen* Sluta din fucking hora, när jag får tag i dig jag ska knulla dig mannen! Fattar du? VAH!?
- Jag ska ringa upp dig med detta!
- EEEEY HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN din mamma är hora, lägg på mannen. JAG SKA KNULLA DIG!
- Jag förstår att du vill knulla mig
- EEEEY håll käften din mamma i fittan
(texten kan vara lite bristfällig)
Min kompis busringer till en invandrare som svarar och är väldigt rolig och ful i munnen :D hahah! :D
- Ja hallå?
- Va?
- Ringde du till min son innan?
- Aah, vafan din hora, ville du något eller?
- Kallade du mig för hora?
- *konstigt vrål* Vad är problemet mannen? Jag snackar inte bögar mannen, ville du nått mannen, jag knullar dig mannen, kom hit
- Vad är det för jävla fasoner?
- Eeyyy svennejävel din mamma i fittan mannen, eeeey. Kom här jag knullar dig man mot man. EEEY din mamma kom jag knullar dig i fittan mannen, din mamma i fittan.
- Nu tar du och lugnar ner dig lite va!?
- FUCK YOU DIN MAMMA I FITTAN
- Din jävla svenne.
- Din mamma är kuksugare, va? vad är problemet va?
- Du ska inte ringa min son
- *konstigt vrål igen* Sluta din fucking hora, när jag får tag i dig jag ska knulla dig mannen! Fattar du? VAH!?
- Jag ska ringa upp dig med detta!
- EEEEY HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN din mamma är hora, lägg på mannen. JAG SKA KNULLA DIG!
- Jag förstår att du vill knulla mig
- EEEEY håll käften din mamma i fittan
(texten kan vara lite bristfällig)