1
Problem med iNET
Postat av per pejhN den 19 Oktober 2007, 19:05
4 kommentarer · 24 träffar
Hej hallå (:
LAN imorgon då :] Ska sitta med en polare på min 8mbit lina.
Kan säga att jag har inte lanat hos mig sen vi flyttade hit typ inte så längesen.
Aja, hade 2 datorer uppkopplade en annan gång här och då kunde bara 1 ha wow uppe den andra kunde inte komma in :'|
Då satt jag hela natten och kronglade och hade mig tills jag fattade att det var linan eller routher (dylikt).
t.ex när jag spelar wow är min morsas inet skitsegt och ändå har vi ju 8mbit ? Ska inte sega ner hela skiten imo :]
Aja, imorn ska vi bara lira cs och sitta lite i vegas så jag undrar om ni har några förslag på vad jag ska göra ? :D
Byta routher ? Ringa [F]elia ? Tror ni min lina pallar 2 på cs ? ;]
Ruskigt tråkigt om det inte funkar efterssom det är en bit mellan oss :D
Tack i förhand !
LAN imorgon då :] Ska sitta med en polare på min 8mbit lina.
Kan säga att jag har inte lanat hos mig sen vi flyttade hit typ inte så längesen.
Aja, hade 2 datorer uppkopplade en annan gång här och då kunde bara 1 ha wow uppe den andra kunde inte komma in :'|
Då satt jag hela natten och kronglade och hade mig tills jag fattade att det var linan eller routher (dylikt).
t.ex när jag spelar wow är min morsas inet skitsegt och ändå har vi ju 8mbit ? Ska inte sega ner hela skiten imo :]
Aja, imorn ska vi bara lira cs och sitta lite i vegas så jag undrar om ni har några förslag på vad jag ska göra ? :D
Byta routher ? Ringa [F]elia ? Tror ni min lina pallar 2 på cs ? ;]
Ruskigt tråkigt om det inte funkar efterssom det är en bit mellan oss :D
Tack i förhand !