Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är kär : S

Postat av Hejsanlolkkkcoo den 19 Oktober 2007, 17:23
72 kommentarer · 96 träffar
Det här är så sjukt så att det inte låter troligt.

För två veckor sedan så stog jag och väntade på bussen, det står alltid klösar med personer som väntar på sin buss utanför skolgården.
Det vart dåligt väder, himmlen var nästan svart men hursomhelst så står jag där utråkad av alla dårar som skriker och pratar, plötsligt så vänder jag mej om och ser en brud, jag hade sett henne ett antal gånger tidigare men inte hade det blivit så här, det var som om allt stannade upp, allt ljud var borta och jag stog bara helt still och glodde på denna bruden....
Bussen kommer och jag stiger på, när jag satt där i bussen så kände's det som om jag hade fjärillar i magen fasten jag inte äns vet vad hon heter.
Nu har det gått 2 veckor och jag har fortfarande kvar dessa fjärilar i min mage, det ända jag tänker på i skolan är att få se henne och att få prata om henne.

Jag vet inte vad jag skall göra! jag vågar inte gå fram till henne för att jag vet inte villken klass hon går i men jag har kommigt fram till att hon antagligen går natur eller Marinbiologi men hon jag ju lika gärna gå 2an eller 3an, då är hon typ tre år äldre en mig efftersom att jag går i Nian :/

Vad skall jag göra snälla hjälp mig!

Bjuder på StavfeleN...
Föregående tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 72 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..