Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbig lärare

Postat av leetz0r den 18 Oktober 2007, 17:35
33 kommentarer · 456 träffar
Hej! Går i 9:an och vår klassföreståndare är verkligen för jävlig...Hon är otrevlig (Inte bara mot mig men mest mot mig).

Te.x för några dagar sen så höll vi på med prao, så sa hon till mig:

- Gör detta NU för jag orkar inte att din mamma ringer till mig och skäller på mig. (I en väldigt otrevlig ton, inte på skoj) Jag sa då detta till, min mamma ringde till henne och frågade vad problemet var, hon hade pratat med läraren en gång i telefon och förstod inte vad läraren menade att "hon tjatade". Då förnekade läraren allting, fastän jag hade 2 polare som hade hört exakt allt...

Hon brukar också säga så här till mig på Engelskan/Svenskan;

Hon: Vill du ha betyg i engelska?

Jag: Ja?

Hon: Ja, börja jobba då?

Jag gör det jag ska, och det finns dom i våran klass som stör mycket mer än mig (Inte för att jag gör det).

Allt säger hon i otrevlig ton.

Hon brukar också ofta snäsa, prata otrevligt, ja helt enkelt allmänt otrevlig är hon. Hur ska jag göra?

Har du haft något liknande problem? (Hon är även väldigt tjock och verkar ha komplex/låta detta gå ut över andra..Samt att hon/hennes barn alltid är sjuka så hon tvingas vara hemma.)
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..