1
Tjej probz
Postat av HemmaFruN^.^ den 17 Oktober 2007, 01:57
28 kommentarer · 127 träffar
Tjatja..en tjej i min klass. jag o hon typ stula igår. asså vi har hållt på me varann ganska länge. iaf men hon har träffat en annan kille ett par gånger innan igår typ såhär dejt.
o hon ska träffa han igen i helgen. O dom gillar ju typ varann så som hon skriver om honom.
Men vad ska jag göra. Fördelen för mig är att vi går i samm klass o träffar henne varje dag..
mitt förslag är ju att dom är ju inte tsmns än, och jag har tills fredag o va me henne..Kanske övertyga henne att gå ut me mej i helgen? kanske tom istället för han, vilket blir svårt..
men de känns så jobbigt..lixom de ligger 4 veckors arbete bakom detta och exakt sen nyligen har hon börjat se denna killen.
Så känns jobbigt ändå imorn eftersom de står ju mellan mej o en annan kille.
hur skulle ni gjort :>
lite förslag :)? :( ska jag kämpa på som fan ända tills jag eller han har henne eller ska jag ge upp nu :/
ja gillar henne iaf, o hon borde ju gilla mej lite iaf,, :
o hon ska träffa han igen i helgen. O dom gillar ju typ varann så som hon skriver om honom.
Men vad ska jag göra. Fördelen för mig är att vi går i samm klass o träffar henne varje dag..
mitt förslag är ju att dom är ju inte tsmns än, och jag har tills fredag o va me henne..Kanske övertyga henne att gå ut me mej i helgen? kanske tom istället för han, vilket blir svårt..
men de känns så jobbigt..lixom de ligger 4 veckors arbete bakom detta och exakt sen nyligen har hon börjat se denna killen.
Så känns jobbigt ändå imorn eftersom de står ju mellan mej o en annan kille.
hur skulle ni gjort :>
lite förslag :)? :( ska jag kämpa på som fan ända tills jag eller han har henne eller ska jag ge upp nu :/
ja gillar henne iaf, o hon borde ju gilla mej lite iaf,, :