Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skryta om brudar?

Postat av zpoiL den 16 Oktober 2007, 19:25
36 kommentarer · 86 träffar
Tjena fb!

Jag har märkt att folk gärna skryter om hur mkt brudar man får och hur mkt man gjort med en brud osv.. Så.. häromdagen så säger en av mina polare "nu är det du som ligger efter" till mig, för att han har skaffat flickvän och inte jag? Jag menar jag har inte hittat den jag gillar så jag har ingen flickvän just nu.. nu kanske ni tror att jag är ngn nolifer som aldrig rört en brud men det är inte fallet, tycker bara det är sjukt att folk går runt och skryter om sådant? Folk skryter också om att dem har strulat med fler än andra osv.. det är ju bara pinsamt? Det är väl fan ingen tävling vem som kan gå runt och byta saliv med flest tjejer, man gör det med ngn man gillar/eller när man känner för det men inte fan är man coolare ju fler man strulat med? Jag och "folket" är 15 år gamla.

Kanske blev rörigt men detta är vad jag har kommit på, på sistone. Nu undrar jag om det är så där ni bor också? Tycker ni detta är en fjortistrend eller vad?
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..