Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem

Postat av Inge Snygg den 12 Oktober 2007, 17:36
47 kommentarer · 148 träffar
Hejsan

Nu är det såhär att jag älskar en tjej väldigt mkt,vi gick i samma skola förra året men nu har jag börjat gymnasiet och hon går kvar i den gammla skolan. Hon är det finaste jag nånsin sätt, vill bara vara med henne, MEN detär ett problem. Hon är redan ihop med en kille som jag gick i samma klass med i förra skolan, alltså en ganska bra kompis som jag vet att hon gillar väldigt mkt.

Men dom sista dagarna i skolan innan sommarlovet kändes det som att hon tittade på mig väldigt mkt och gav mig glada blickar. Efter deet träffade jag henne inte på helasommarlovet (10 veckor) Men sen, några veckor efter skolan börjat igen, träffade jag henne på en fest,och hon var lika fin som förut. och jag hade även känslan då att hon tittade på mig, men ingen av oss sa nått.

Det har nu gått ca 4 veckor sen dess och har ej träffat henne sen dess...Vill verkligen vara med henne. Är det nån som har några tips på att få ihop oss även fast hon redan har en pojkvän hon gillar, och finns det saker man kan göra för att upptäcka om nån gillar en? Alla tips är välkomna!

Disskusion, Har ni vart med om nått liknande? Vad gjorde ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..