Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag rasist?

Postat av Explict den 12 Oktober 2007, 12:11
69 kommentarer · 84 träffar
Jag är född svensk och har under mina första 8 år i livet haft det ganska så bra. Men under mitt åttonde år adopterade mina föräldrar en bror till mig från Indien.

Till en början så tyckte jag det va helt okej, men han är var 2 år äldre än mig och mycket större. Efter att han hade bott hos oss i ungefär 6 månader började han bråka och slå mig lite smått. Jag höll ut tills vi båda flyttade hemifrån.

Nu har han blivit pundare och brukar komma hem till mig och "låna" pengar av mig eller göra andra hyss som mer eller mindre förstör mitt liv.

Han är den enda invandrare jag haft kontakt med i hela mitt liv så jag har alltid trott att det va så alla invandrare fungerat och därför gått och tänkt saker som "blattejävel" när jag ser invandrare på stan. Men jag fick nyligen lära mig att så är inte fallet efter att fått en väldigt snäll invandrarvän.

Jag hatar inte min invandrarvän, men jag känner mig lite rädd när jag umgås med honom. Är detta förståeligt med min uppväxt eller är jag en jävla rasistjävel? Finns det något sätt jag kan få hjälp på?
Föregående tråd
Nästa tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..