Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjäna pengar via google...

Postat av swedezor den 11 Oktober 2007, 22:21
11 kommentarer · 34 träffar
Tjenare, jag har en hemsida så jag funderar på att fixa ett konto på detta, tjäna lite extra:
www.google.se -> klicka på "Annonseringsprogram" under sökrutan, så finns det 2 sätt att -earn some cash-.Anledningen till att jag inte länkar är...lite skämmigt men...jag får fan inte till länken i fb...
Så min fråga är nu bara om någon här på fragbite har använt det till en seriös hemsida med ganska många/"återbesökande" perssoner!
Jag surfade runt där och letade efter det man bara är ute efter (hur mycket man tjänar på det) men det står inget exakt.
Så, hur mkt tjänar man och är det per visning?
per 1000 visning man?
är det per klick?
Man blir inte rik på det det har jag förstått men ca hur mkt har du tjänat hitils på hur många visningar/klick?

over and out...

**Stavning och gramatik suger säkert med tanke på hur trött jag är, samt all text, sry. säkert massa onödigt skit men men, hoppas på svar iaf...
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..