Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljud - Endast på vänster öra!

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 10 Oktober 2007, 18:09
39 kommentarer · 213 träffar
Tjenare, köpte igår ett nytt headset. När jag skulle koppla in det märkte jag att ljudet endast kom ifrån vänstra öra! (och lite dovt i högeröra).. Tänkte att det var fel på mitt headset så jag åkte in till stan och bytte, idag när jag ska testa med det nya så är det samma sak! Så jag blir förbannad och kopplar in hörlurarna i min mp3 istället, givetvis funkar det som det ska då!

Kopplar in mitt headset i datorn igen och det är samma sak så jag öppnar ljudalternativ och kollar där, Har balansen i mitten, så det ska ge lika mycket på båda. Men det gör det inte!!

Någon som vet vad det kan vara för fel? Med mitt andra headset (usb) så funkar det som det ska.. Kan det vara fel på ljudkortet? måste jag kanske installera ljudkortet eller något sådant? (isf hur vet jag vilket ljudkort jag har).. Tacksam för all hjälp. Snälla hjälp mig! MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..