1
Paypal
Postat av slazter den 10 Oktober 2007, 18:01
14 kommentarer · 251 träffar
Hej jag undrar hur jag ska göra för att skcika över pengar från mitt paypal konto till mit personliga konto. Jag har precis fått ett ungdoms konto och har 1700kr på paypal som jag behöver skicka över och nu jag försöker står det: The bank information you have added is invalid or missing. Please try again.
You have entered an invalid bank account number. For BankGiro accounts, please enter 7 or 8 digits. For PostGiro accounts, please enter 3 to 8 digits. For Domestic ACH accounts, please enter 7 to 15 digits.
och jag har 9 siffror sen ett bindessträck och en 9
har ett personal account på paypal som inte är verified men det ska väll inte ha med saken att göra btw. jag testade att skriva mitt konto nummer med och utan mellanslag i konto nummret. vet inte heller om jag har bankgiro,plusgiro eller domestic bank account
kan någon hjälpa mig plx?
You have entered an invalid bank account number. For BankGiro accounts, please enter 7 or 8 digits. For PostGiro accounts, please enter 3 to 8 digits. For Domestic ACH accounts, please enter 7 to 15 digits.
och jag har 9 siffror sen ett bindessträck och en 9
har ett personal account på paypal som inte är verified men det ska väll inte ha med saken att göra btw. jag testade att skriva mitt konto nummer med och utan mellanslag i konto nummret. vet inte heller om jag har bankgiro,plusgiro eller domestic bank account
kan någon hjälpa mig plx?