Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fan,helvete, =/ =(

Postat av skaparn den 9 Oktober 2007, 22:28
62 kommentarer · 172 träffar
Idag var jag i skolan som vanligt och helt plötsligt kommer klassens fetto fram och skriker böghög!! (han väger cirkus 120 pannor) så han lägger sig på mig och alla andra i klassen med.

När jag reser mig upp märker jag att jag börjat gråta och att tårarna rinner och då sa fettot kolla på "spinki" han gråter, så började alla skratta åt mig.
Då vänder jag mig om och börjar gå mot skåpet, då kommer klassens clown och spriger på mig (inte med flit) så jag slår huvudet i golvet. Jag känner direkt hur det börjar snurra och efter ett litet tag började jag må illa.

Givetvis hade jag fått en kraftig hjärnskakning, men oturligt nog hade jag skolkat från de 5 senaste idrottslektionerna. Så jag var tvungen att vara med.´Efter 5min uppvärmning börjar vi med dans (som vanlig, därför jag skolkat) och jag får förståss dansa med en snygg tjej............efterssom jag har sådan tur när vi lottar vem vi ska dansa med.

När vi dansat ett litet tag känner jag hur spyorna kommer och jag spyyr ner både henne och mig.
Jag försöker rädda läget lite snyggt genom att säga "kolla hon har mensvärk och spyr" (turligt nog tror alla mig) och den snygga tjejen blir det nya moboffret resten av dagen.
I alla fall nu till problemet hon har skickat sina brorsor på mig fick jag höra över msn och dem hade tänkt att slå mig både gul och blå så jag undrar var man snabbast kan lära sig att slåss?

Ni som frågar hur gammal jag är, är 19 men gått om nåt år
felstavningar bjuder jag på =)

Kan du slåsS?

243 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..