Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med anslutning.

Postat av mntz den 7 Oktober 2007, 13:08
4 kommentarer · 371 träffar
Hejsan alla fragbiters!

Det är så att jag har vissa problem med min anslutning.
Jag kör med ett Zyxel 600 prestige dsl-modem kopplat till en D-Link Di-524 router. Jag har inte haft några som helst problem med anslutningen tidigare men nu har det börjat tjorva. På min dator med Windows vista så är jag ansluten till nätverket men endast lokalt, vilket menas med att jag är ansluten från datorn till modemet och routern men inte vidare till internet. Jag har flera gånger fått upp felrapporter i vista om att det kan vara fel på mina dns inställningar. Jag kör på dynamiska adresser under inställningarna i routern och det ska alltså inte vara några problem med att kunna komma ut på internet och jag har även provat att använda statiska adresser med mera. Jag har ställt in alla inställningarna rätt och installerat om D-Linken, men jag kommer ändå inte på internet fast jag har full anslutning (Kör med trådlöst). Och nej! Jag har inga som helst problem med mitt trådlösa nätverkskort, jag har kollat upp det. Om någon av er skulle kunna hitta en bra lösning så hjälp mig, snälla! Jag är i behov av internet.

Tack på förhand.

Mvh / SmuRff.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..