Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lesst

Postat av tylxx den 6 Oktober 2007, 20:30
21 kommentarer · 36 träffar
Hallå, kände att jag behövde skriva av mej litegrann... Nå iallafall har skilda föräldrar sen länge och är bosatt hos farsan och för c:a 6 månader sedan, en helt vanlig dag så kommer man in till köket och där är det världens diskution om mej och lillbrossan. Farsans nya flickvänn menade på att hon inte orkade med oss och behövde lite ledig tid.. Det hela slutade med att jag och min bror blir utkastade och får fara till morsan, själv så tog jag det ganska så hårt eftersom att jag har bott i det huset hela mitt liv och sen så kommer det nån som knappt har bott där i ett år och kastar ut oss. Hur ska man se på det då? nå iallafall efter nån månad så flyttar vi tillbaka och allt verkade vara frid och fröjd tills idag när samma diskution kommer upp igen så nu ska jag vara ute från huset före 21.00 har ingen möjlighet att fara till min morsa heller för hon är inte hemma.. Börjar bli ganska less på det här så vad ska jag göra? Vill helst inte hamna i nå familjehem osv...

Tack för att ni läste
Simon.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..