Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allvarlig tråd

Postat av MEEKPHIL den 5 Oktober 2007, 14:23
34 kommentarer · 101 träffar
Hejsan alla FB:are, Jag har sedan kanske 1 år tillbaka haft olika symptom:

Hjärtklapp
Öjämnhjärtklapp
Yrsel
Ont i halsen
Olika ryck i kroppen på olika ställen
Ont i mitten av armarna
Stick i fingrarna

På ett ungefär.
Jag vet att 95% av alla kommentarer kommer att säga "Ångest"
Men nu på senare tid känner ja smärta så jag nästan direekt letar upp punkten med fingrarna, och jag kommer mellan 2 revben där hjärtat dunkar i otakt. Det är inte snabbare eller saktare, relativt normalt. MEN det dunkar inte som det gör på alla andra bland annat min flickvänn. Så min fråga är dels om någon har haft många eller vissa av symptomen eller om det lutar mot hjärtfel. Eller om ngn här har haft grov ångest eller stress och sedan botat de. Säg hur ni gjorde. Please inga p12svar. Detta har varit ett helvete i ett år, måste få stop på det.

Att tilläga har jag varit på akuten 3ggr. Svimmat i en taxi pga att jag var trött och uttmattad. Jag har gjort ett EKG men kunde inte höra resultaten pga mitt förra jobb på Mcdonalds där man inte kunde va sen. Jag har även lite svårt att sova och mina ögon hänger inte alltid med.

Jag belönar och tackar den som hjälper mig enormt mkt. Om läge finns kanske en kopp kaffe och en cigg på stan :)

Ha en fortsatt trevlig Fredag och ha en bra helg.

( Vet inte ni, svara inte. Chansa inte. MVH Filip )
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..