Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag vill dö för Sverige

Postat av Perserkatten den 5 Oktober 2007, 12:45
445 kommentarer · 297 träffar
Jag blir förbannad över den tidsandan som vi har idag. Jag vill att sverige ska ta för sig lite mer i världen. Det finns mångas fördelar med det. Vi skulle tex kunna starta ett krig mot finland. Fördelarna med det är att vi kan plundra deras resurser och att män som jag får chansen att dö för sitt fosterland.

Jag ser det som det finaste man kan göra är att dö för sitt fosterland i ett krig. Ok man kan åka och göra FN tjänst under NATO befäl men då offrar jag mig snarare för usa än för mig själv om jag dör. Då så ska man dessutom bara hålla freden, jag vill vara med och erövra ett land och döda människor ifrån det andra landet.

Varför ska Sverige alltrid vara så fega när det gäller att starta krig? Bättre var det när kungen hade all makt och kunde starta krig på egern habnd, som Karl den 12:e gjorde.

En annan fördel med att kriga är att folk som varit soldater lär sig att bli hårda och hänsyndlösa också, egensklaper somv i behöver mer av i vråt samhälle.

Vad tycke rni om detta? Är jag den enda som vill stå upp för mitt fosterland?

445 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 445 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..