Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

19 - oskuld - hjälp.

Postat av Ahakman den 5 Oktober 2007, 12:03
336 kommentarer · 579 träffar
Hej alla på fragbite, jag tycker detta är väldigt pinsamt, och vill helst inte ha några elaka kommentarer. Kommer ta illa upp och det orkar jag inte. Så skriv gärna ner "SERIÖSA" kommentarer annars behöver du inte skriva nåt alls tack.

Tänkte börja med att presentera mig, jag heter Andreas. Är 19 år och bor i Stockholm. Mitt problem lyder så att jag är oskuld. Det har varit på G att hända ett antal gånger. Men saken är den att. Varje gång det har gått vägen, så vill alltid tjejen ha "oralsex" innan. Jag är så dålig på att säga nej, att jag låter det ske. Efter hon har sugit av mig (ursäkta språket), så blir hon illamående och vill inte fortsätta. Jag vet att min penis inte luktar gott? Jag tvättar varje dag med vatten (2ggr/dag) jag gör allt för att den inte ska lukta? Vet att det inte är bara jag som har en illaluktande penis (surströming/ostbågar) men.. vad kan jag göra? Snälla seriösa svar bara. Finns det nån tvål man kan köpa? Länk i sånnafall? Eller finns det nåt på apoteket.

Tack i förhand.

EDIT: Var ute på krogen, fredag-lördags natt. Efter att dansat och krallat runt fick jag till min stora förvåning ett ragg, som jag sedan sov hos. Jag är från och med nu inte oskuld längre, hon sa att det är bra när en penis inte luktar gott, den ska vara brutal och hårig, vi hade sex hela natten och nu planerat att ses nu på fredag.

EDIT2: Herregud grabbar, ett till problem har just nu dykt upp. Jag satt och skrev med Jaenette hon jag träffade på krogen fredags kväll. Jag frågade om vi skulle ses i helgen som vi hade planerat. Fick då svaret: NEJ, din penis var för sne, vi kan ses som kompisar men inget mer händer. Snälla, vad kan man göra åt detta, den är tydligen för sne? Det är väl inte mitt fel att jag är född med en sne penis, eller är det de? Har hört att ifall man sommnar liggandes på mage och har stånd blir penis sne. Hur kan jag motverka detta. Såg en tråd på flashback nyss där en tjej hade skrivit, få stånd sedan så tar du ett strykjärn och plattar till den, vill inte ha sånna svar här. Kan man göra något hos läkaren för ett rimligt pris?

(bild: http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/-Bild%20005.jpg )

Tack till er som ställer upp och hjälper mig med seriösa svar. Skönt att det finns mogna och trevligt folk här inne med.

Snälla ta inte bort denna tråden, vill verkligen ha ett seriöst svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

336 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 336 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..