Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paralleller, Emohatet och Judehatet

Postat av Soleher den 4 Oktober 2007, 22:04
30 kommentarer · 95 träffar
Godkväll fragbite!

Vissa kommentarer som skrivs här på fragbite om såkallade "Emos" är rentutsagt skräckinjagande. Dom bycker på fördomar och förutfattade tankar.

Är det bara jag som ser parallellerna mellan hatet mot emo och nazisterna oförklarliga hat mot Judar. Tycker ni själva att den historien borde få upprepas?

Är ni verkligen så trångsynta att ni inte kan förstå att det är människor, som du och jag, vi snackar om här. Bara för att dom inte ser ut som du gör, ska dom då utrotas. Ja, jag har faktiskt läst kommentarer där folk hävdar att "Emos" eller personer som tillämpar faschioncore borde utrotas. Vad gör er som säger detta bättre än nazisterna i Tyskland under andra världskriget.

Ta gärna några minuter och tänk igenom detta så hoppas jag att ni, "emohatare", kommer på bättre tankar, för erat hat är rentutsagt patetiskt.

Sen vill jag också även framföra att EMO är simpelt nog bara en musikstil, klädstilen heter FASCHIONCORE och används inte av folk som lyssnar på emo utan bland annat av poppare och punkare.

Och det med att dom alla "Emos" skulle skära sig själva är ju också skitsnack. Det har ingen som hellst koppling till vad för musik man lyssnar på eller hur man klär sig. Det är vanlig jävla tonårsnoja, nästan alla går igenom den perioden i tonåren, då man är kännslomässigt förvirrad och lättare blir upprörd.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..