Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moster - Tony Hawk

Postat av Slamcakez den 4 Oktober 2007, 09:57
10 kommentarer · 28 träffar
heya!

vill berätta en rolig sak som hände igår när jag satt och spelade Tony Hawk när min moster från Borlänge kom och skulle bo hos oss ett tag, btw mostern är bara 14 år och jag 17 ^^ vet ganska konstigt och ha en moster på 14 år. Aja hur som helst så frågade ja hon om hon var intresserad av att utmana mig i "Horse" på Tony Hawk underground. När vi satt igång och valt bana så sätter jag igång och göra en combo på runt 200.000 poäng vilket ja var nöjd. Sen så sätter hon igång och gör nå jävla uber combo och får lite över 300.000 poäng :S och ja tänkte WTF OMG! hur gick de där till?! Då brister hon ut i skratt och säger att hon har spelat Tony Hawk sen de kom ut osv :S

För att skapa lite snack? har ni typ blivit ägd av nån lite unge i någonting eller av någon ni inte förväntade skulle göra nåt sånt?

ops hittade lite stavfel xD
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..