Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 Du vet nog inte mycket min dator har aldrig varit så här bra som när jag installerade vista. Spelade ett nytt spel igår på windows xp då märkte jag små lagg och sämre grafik. Installerade vista och allting flöt på hur bra som helst + bättre grafik.
Och vista är mycket snabbare i mappar på skrivbordet.
Sen är det ju snyggt med ;)
Amd 64 3800+ geforce 7800gtx 1.5gb ram det är mina spec med vista.
Tur att vista inte drar ner 70% av prestandan på datorn bara.. Man vill ju bara ha ett enkelt OS som man kan göra saker i.. villl man ha det snyggt så lägger man ju bara på något snyggt. Dessutom buggar nästan allt till vista
#8 Det du säger stämmer inte, Mitt vista buggar inte alla spel fungerar kanon. Direct x10 funkar kanon.
Saken är denna windows xp har en vilo "nivå" på minnet så det ser ut som om den ligger på 3-4% hela tiden medans vista är förbered för tex om du ska klicka på en fil så måste xp börja om ifrån början, medans vista som redan är uppe i 30% startar filen direkt utan att den behöver att ladda.
Har man dålig dator kör inte vista, har du bra dator kör.
ja 0.1 sekunders skillnad? Det är väl det enda vista är bättre på än xp. Och du kör bara spel och säger att det inte buggar och det kanske det inte gör. Men om du har lite äldre program så kanske dom inte funkar
Och har man lagt ut mycket pengar på en bra prestanda dator, ska man då trycka in vista på den så att man får sämre prestanda men lite snyggare kanske, eller lägger man in xp och får den prestanda man ska ha + att det mesta fungerar.. svårt val..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.google.se/search?hl =sv&q=funny+program+%2B%22wind ows+vista%22&meta =
http://www.google.se/search?hl =sv&q=good+program+%2B%22windo ws+vista%22&meta =
Går lixom med lite ja, sunt förunft!
Och vista är mycket snabbare i mappar på skrivbordet.
Sen är det ju snyggt med ;)
Amd 64 3800+ geforce 7800gtx 1.5gb ram det är mina spec med vista.
Jag har det och jag HATAR De!
Saken är denna windows xp har en vilo "nivå" på minnet så det ser ut som om den ligger på 3-4% hela tiden medans vista är förbered för tex om du ska klicka på en fil så måste xp börja om ifrån början, medans vista som redan är uppe i 30% startar filen direkt utan att den behöver att ladda.
Har man dålig dator kör inte vista, har du bra dator kör.