Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

varför är folk så olika!

Postat av B0bz0rrat0r den 1 Oktober 2007, 22:01
11 kommentarer · 74 träffar
Hej!

Jag vill säga varför folk kan hålla på som dom gör.varför inte bara acceptera folk för dom dom är..
och dom som mobbas måste ju ha nått fel. är så less att höra att jag är mobbad m.m..vill säga att ni ska acceptera folk som dom är och inte mobbas..om nogon är ful,tjock lite utveklingsstörd.. så ska man inte bli mobbad dom är vanliga folk för de..samma när någon skriver om emo att dom skär sig m.m det stämmer verkligen inte emo är en musikstil och de kommer de alltid att vara och de kan ingen göra nånting åt så är det bara. Så accepter folk för den dom är och inge annat. Vill säga också jag har varit mobbad en gång i tiden och de är inte roligt..grät typ varje dag och ville inte till skolan för jag var så mobbad men jag brydde mig verkligen inte..men de är verkligen inte kul. jag var mobbad typ från 2-4. sen skaffade man sig ju massor med vänner och dom är allt jag har idag..utan vänner hade jag tagit mitt liv kan jag lova..men så är de ju ibland..hade bra alla där ute:) ps: Fyller 20 i morrn :)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..