Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem..

Postat av giefepixandmum den 30 September 2007, 23:28
23 kommentarer · 12 träffar
Hej alla fragbiters!! Jag har ett stort problem med en tjej jag gillar ... Nu e de så att min bästa kompis har en tjej som han har varit tsm me ett långt tag ..och han flyttade till England för att studera vidare i sommras .. sen dess så har jag spenderat en massa tid med hans tjej, asso bara som kompisar.. men efter ett tag så börja jag gilla henne o sedan blev jag kär i henne.. Och problemet e att hon har blivit jätte kär i mig me o vi har strulat o massa skit... och min bästis vet inget om de här och hans flickvän vet inte vad hon ska göra ... hon säger att hon älskar både mig och min bästis lika mkt och hon kan inte bestämma sig!! vad tycker ni hon ska göra?? de e as svårt både för mig och henne .. jag vill inte ha en kärleks-reation med en tjej som har en pojkvän i smyg.... Help plz? thxx
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..