Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sömnproblem

Postat av kemal88 den 26 September 2007, 17:58
6 kommentarer · 315 träffar
Hej, nu skall jag berätta ett litet problem som jag har, finns denna tråden redan får ni gärna radera denna tråden..

Joo det är så här, jag slutade jobba på volvo för ett tag sen, och nu har jag haft ungefär en månads ledighet med utlandsresor osv. Men skall börja jobba nästa vecka igen. Nu till mitt problem. Jag sover alldeles för länge, alltså jag kan gå och lägga mig klockan 9 på kvällen och sova till fem på dagen. Jag brukar vakna av att min mamma ringer min mobil och säger att jag skall öppna dörren, (pga att den Är låst) Då är klockan sisådär halv sex på kvällen. När jag är med polarna på helgerna så frågar de mig hur fan jag kan sova så jävla länge, jag har ingen aning. Som idag gick jag och la mig vid 11 för att jag hade relativt tråkigt, så vakna jag av att pappa kom hem och väckte mig,och klockan är 10 i 6. Jag är alldeles nyvaken nu. Och ibland när jag är ute med polarna och kommer hem sisådär vid 4-5 snåret brukar jag sova hela dagen och kvällen ungefär. Detta är ett stort problem eftersom jag är alltid så himla trött på jobbet, träningen blir lidande ibland även vänner och flickvännen...

Någon som har något liknande problem eller vet något tips om vad jag skall göra?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..