Heeej jag och min tjej sitter här nu och är väldigt osäkra om det är reskabelt att ha sex när man har mens? så min fråga till er är det farligt att ha sex när partnern har mens? vi kanske låter lite okunniga men är doc bara 14 år .
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det är inte farligt, men om hon har mens och använder p-piller eller plåster så har hon förmodligen uppehåll på preventivmedlet. Om ni ska göra det, så gör det i duschen. :)
Tänk dig själv, blod, blod/slem klumpar osv i sängen, benen kondomen eller snoppen om ni kör utan. Tror du inte lilleman slaknar snabbaste? Om nu inte du tänder på blod
Det är bare oh köre ;) Jag själv har kört med en tampongen i vid ett flertal gånger.. Det funkar perfa.. Tampongen suger ju upp det mesta så det inte blir allt för vått.. Det kan vara lite bråkigt att få in den i början men du måste ju såklart mjuka upp henne först..
#119... sista gången en kille försökte köra in kuken i mig när jag hade en tampong inne så lyckades han inte jävla mer bra än att trycka in den längre och akuten för mig där. du kanske har en 2 cm kuk vid erektion? isf får du lätt in den. men annars vet jag inte riktigt vadfan det är du har gjort alltså. :)
#136 hehe, låter som att du talar utifrån egna erfarenheter? ;p
ont: Som många sagt då, det är inte riskabelt - men inte fräscht heller. Är ni verkligen så kåta att ni inte kan lugna ner er lite bara? Hon kan ju tillfredställa dig på annat vis ;) dock får hon vänta.
"Neej det är det inte, chansen för många tjejer att få orgasm då är ganska stor.. Men skulle göra det i duschen.. Personligen tycker jag det är ganska äckligt att att få blodfläkar på lakanen osv, men min åsikt.
Men så är det vissa gillar det, vissa inte. Min tjej har ingen mens så jag är glad :) (p-stav)
Glömde en sak, varför måste ni ha sex? Ni kan göra andra saker, oralsex är lika bra om inte bättre ibland :) ha så kul :) sex är inte bara in ut."
Nästan ingen risk att du/din flickvän(?) blir gravid om ni har sex under mensperioden iaf.
Fast tycker inte du att det är lite äckligt med blod..? Iaf på sängen? o_O
det är inte farligt alls, lite osexigt med blod på kuken kanske? Men inte farligt som sagt, kör med gummi så är det inga problem. frågan är ju dock om flickan din verkligen vill ha sex under sin lingonvecka
nej det är inte farligt det är däremot bra. tjejen kan EJ bli gravid under menstrationen. Dock kommer det oftast blod, men det är sånt man får tåla :D glhf
#165 och #167 Jo det går visst att bli gravid även om man har sex under mensen............ men sånt får ni reda på när ni blir sexuellt aktiva! lycka till!
Jag såg förresten en vampyrfilm där en vampirella gick ner på en tjej med mens. Vampirellan gillade det i alla fall, men jag tycker inte du ska prova.. lul
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Blir bökigt och det är inte lika skönt för tjejen.
Har samma fråga
Glhf! (;
De går bra men du får blod på snorren och de kanske du inte uppskattar :P
lägg er bara på en handuk eller nått å så e de la bara å köra på, de lär ju komma lite blod med.
GL DUDE
bajs+blod = yummie!
on topic: Nej det är inte farligt,testa så märker ni om ni tycker om det
klart det inte e farligt! dock e det enligt mej äckligt, (har inte testet, men skulle inte vilja)
ps, har hört att ifall tjejen har mensvärk e det bra för henne att ha sex, det hjälper typ:P
ont: Som många sagt då, det är inte riskabelt - men inte fräscht heller. Är ni verkligen så kåta att ni inte kan lugna ner er lite bara? Hon kan ju tillfredställa dig på annat vis ;) dock får hon vänta.
OnT: Klart det går, inte allt för rockigt dock!
det är inte farligt men vattenbaserat glidmedel är inte helt fel eftersom blod kan görda det lite oskönare för tjejen..
Min tjej blir "jättepirrig" vid mensen, och hon gillar det. : )
Använd kondom bara. Blir ju lite blod, men du får blunda eller nått.
#62 opn:
"Neej det är det inte, chansen för många tjejer att få orgasm då är ganska stor.. Men skulle göra det i duschen.. Personligen tycker jag det är ganska äckligt att att få blodfläkar på lakanen osv, men min åsikt.
Men så är det vissa gillar det, vissa inte. Min tjej har ingen mens så jag är glad :) (p-stav)
Glömde en sak, varför måste ni ha sex? Ni kan göra andra saker, oralsex är lika bra om inte bättre ibland :) ha så kul :) sex är inte bara in ut."
---------------------------- ------------------------------ -------------------------
HAH AHAHA bara jag som ser det enormt idiotiska med den kommentaren?? Eller han kanske tänder på att slicka lite blodig mus=D
Fast tycker inte du att det är lite äckligt med blod..? Iaf på sängen? o_O
(")O_o(")
som t ex #121 exakt vad menar du?
eller #119 hahaha....
TFC: Duschen !!
peace
fyfan