×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

QP Cheese eller Nestea Icetea?

Postat av mASTAW- den 25 September 2007, 22:19
36 kommentarer · 183 träffar
Hejsan!


har haft en liten diskussion med min kompis. Vi satt på donken och åt. Så fick han sig en sjuk fråga, han är allmänt sjuk också! iallafall, så frågade han då: du Alan, vad hade du valt att leva på i två månader? Du får hur mycket du vill av antingen och endast QP Cheese (en hamburgare på donken) eller Nestea Icetea.


Jag svarade ju självklart på icetea då man klarar sig längst med det, tror aldrig man hade klarat sig med en hamburgare då man MÅSTE ha vatten!


men min kompis tycker dock tvärtom, han säger att man lever längst på hamburgaren.


frågade eventuellt nån lärare fast även hon kunde inte svara på den frågan!


så jag vänder mig till er! små p12's, nej jag skoja. Men här finns en större mängd online vilket kanske kan ge mig svaret på själva frågan och lösa problemet mellan mig och min polare!


Mvh, mASTAW-



EDIT: även om du hade haft en tappvattens källa hade du inte fått dricka om du väljer QP Cheese! utan, QP cheese och inget mer! samma sak med icetea! icetea och inget mer!

vad hade man klarat sig längst på?

92 personer har röstat

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..