Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dumt uttalande (monkey)

Postat av Sum41 den 25 September 2007, 14:01
38 kommentarer · 211 träffar
Hejsan fragbite nu mår jag så fruktansvärt dåligt pga att det har hänt mig en grymt jobbig sak. Idag hade vi som alltid samhäll och vi diskuterade brott och straff.

Så vi fick några papper och vi gick ut och satte oss i korridoren och diskuterade de olika frågorna.

Plötsligt så ser jag hur en liten tjej som ser ut som en "dvärgsapa" går förbi och jag skriker monkey efter henne. Men problemet är just att det samtidigt går förbi en stor biffig turk som stannar upp och går emot mig.

Jag försöker självklart säga som det är och när han börjar bli övertygad så kommer min kompis som förövrigt försöker jävlas med mig och säger.
-FAN DÅ PATRIK MÅSTE DU ALLTID VARA SÅ RASISTISK?

Så då såg jag hur ilskan frodade ur hans ögon och han sa dovt (med brytning) Vi ses efter skolan då ska du få, jag ska dra hit mina kusiner och allt du kommer ligga risigt till mannen.

–––– 0;–––– 0;

SÅ NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP? KAN NI KOMMAM TILL DOMARHAGSSKOLAN INOM 1 TIMME?

Ge annars andra förslag / tips om vad jag sak göra

//MVH SUM41

monkey?

57 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..